vrijdag 30 oktober 2009

poezelplezier en schoenenleed

Ik zal het maar niet over goede voornemens hebben........

Vanmiddag ging Missy op de trap zitten. Hubby loopt de keuken in en wil Missy kriebelen. En ze laat het toe, ze gaat helemaal met haar koppie hard tegen zijn hand aan, zo lief, zo schattig.
We genieten hier zo van, Missy is niet zo aanhankelijk, loopt erg snel weg als je haar wilt aaien.

Woensdagmiddag moesten we weg, en ik had maar bedacht dat ik na een half jaar slippers toch maar een keer moet accepteren dat het najaar is en kouder wordt. Dus sokken en gympen aan.
La open, gympen eruithalen, brrrr er zitten nog sokken in (foutje bah), schoenen aantrekken. Bah die zitten niet zo lekker, maar ja, het is een te lange middag om op blote voeten in slippers te gaan. Uiteindelijk is het wel te doen.
Maar als ik aan het eind van de middag boodschappen ga doen, doet het eigenlijk zeer aan mijn enkels. Grrrr dit is geen doen. Ik moet zeer binnenkort maar ff om de hoek voor nieuwe gympen gaan kijken.
Vrijdagmiddag trek ik de gympen aan, sjips, dit doet wel erg veel pijn aan mijn enkels. Dat kan toch niet kloppen. Ik trek snel een paar laden open, en ik zie een paar vrij nieuwe zwarte gympen staan. Ik trek de ouwe uit en het gevonden paar aan. Sjucht dit zit lekker. Wat een sufferd, ik was gewoon totaal vergeten dat ik nieuwe gympen had gekocht en al had gedragen ook. De ouwe zomaar een keer in de la gemikt en nooit meer aan gedacht. Ik haal de veters er maar meteen uit en zet de gympen maar meteen bij het afval.
Sjo ik kan weer met een gerust hart met warme voetjes naar buiten.


Als ik foto's neem van de schoenen (in het kader van dagelijks foto's nemen, maar dat is dus geen voornemen), gaat Krieltje in de kattenbak liggen, gek beest.....

Geen opmerkingen: