dinsdag 26 juni 2012

APK en dutje in een pijp

Dinsdag 12 juni 2012

Vanochtend moeten we al vroeg naar de garage, voor een grote beurt en APK. We worden naar huis gebracht, en dan kunnen we wachten op een telefoontje...
Gelukkig valt de schade erg mee, helaas krijgen we de auto niet vandaag terug, morgenochtend staat ie weer voor de deur (en moeten we natuurlijk nog wel even de chauffeur terugbrengen).

Toen we terugkwamen van de garage had ik mijn bruine broek verwisseld voor een jogging. Mijn broek had ik zolang even over de bedrand gehangen. Even later kom ik naar boven en zie ik dat de broek op de grond ligt, en ..... mijn broek heeft een staart gekregen, ik zie een staart uit een pijp komen.....hihi Kriel ligt in een (wijde) pijp te slapen. Helaas heb ik geen camera bij me, dus snel naar beneden, batterij is op, nieuwe batterij erin, naar boven, ja hoor....Kriel is al uit de pijp natuurlijk. Ze zit naast de broek.

Een uurtje later zie ik dat ze een nieuwe slaapplek heeft gevonden: in de wasmand.....
En dat is kennelijk een heel lekker plekje, want 3 uur later ligt ze er nog:


Geen opmerkingen: