donderdag 3 mei 2012

ik ben jarig

zaterdag 28 april 2012: Ik ben zondag jarig, maar heb met hub overlegd en het leek ons maar verstandiger om het zaterdag te 'vieren'. Dus zaterdag een beetje proberen om op te schieten, voor het geval er iemand toch vroeg voor de deur staat. En jawel, om half 11 gaat de bel al, oeps ik ben zelf wel practisch klaar, maar ik wilde nog wel wat kleine dingetjes doen...nou ja, pech, nu lekker koffie met gebak:-) Eerst komt Missy even langs en mam kan haar over haar rugje aaien.... En dan komt Krieltje op het krabpaaltje zitten en kan mam haar kroelen....en niet eventjes, nee hoor, heel erg lang, Kriel geniet er zichtbaar van...en mam ook.... Kijk maar:
Tussen de middag eten we een broodje. Dan gaat pap een boodschapje doen en drinken we intussen een kopje thee. Dan staat mijn scrapmaatje voor de deur, die is gelokt door een gebakje:-) Tegelijkertijd is pap ook terug, dus ik zet meteen koffie. We zitten gezellig te kletsen en zo gaat de middag ook erg snel om. Scrapmaatje moet weer een beetje op tijd naar huis. En we kletsen nog even door (terwijl pap intussen stiekem wegdoezelt). Als pap weer even wakker wordt, vertel ik dat omdat het mijn eigen verjaardag is, ik geen zin heb om te koken, dus ik wil graag chinees halen voor het eten. Pap gaat even met me mee, terwijl mam alvast de tafel afneemt, etc. We eten heerlijk, het is best lang geleden dat we chinees gehaald hadden, en ik geniet er echt van. 's Avonds komen grote vriend en echtgenote langs. En we zitten gezellig te beppen. De avond gaat ook erg snel om zo, en het wordt toch weer (te) laat (note to self: volg keer eerder iedereen naar huis schoppen;-)). We doen met niemand meer cadeautjes, maar pap en mam hadden (ipv een bos bloemen) een paar bloks papertjes mee en wat stickervellen, supermooi en vrienden hadden een leuk kaartenblad mee. Dus geen cadeautjes en toch cadeautjes:-)

Geen opmerkingen: