zaterdag 3 november 2012

minder (of niet) bloggen

zaterdag 3 november 2012

Ik heb alweer een hele tijd niet geblogd.
Ik vind het megafijn om te doen, toch een soort dagboek wat ik terug kan kijken, en ook erg handig bij het scrappen als naslagwerk.
Maar het kost tijd.....tja wat niet zou je zeggen....maar ik merk dat er soms zoveel is wat ik dan wil vertellen, en ook zit ik dan mezelf ik de weg, want het moet natuurlijk allemaal wel op chronologische volgorde. Foto's erbij, dus op de pc zetten, verkleinen, af en toe ruzie met het plaatsen....
Het kost me soms gewoon teveel tijd, en dan kom ik niet toe aan kaarten maken of scrappen.
Dus soms heb ik een periode dat ik kies voor minder tot niet bloggen, hoe jammer ik dat ook vind, maar dan kan ik iets anders, ook leuks, doen in die tijd.

Geen opmerkingen: