donderdag 6 september 2012

autorit Kop van Noord-Holland

29 augustus 2012

Vanwege het weer hebben we besloten om nu nog een autorit te maken. De weersvoorspelling is vrij goed, en niet te heet en geen regen. We besluiten richting het zuiden te gaan, en onder meer het water op te zoeken.
Maar tijdens de koffie vraagt hubby ineens of ik het niet leuk vind om naar het noorden te gaan. We zijn daar al heel lang niet geweest. Dus ik pak de kaart en kijk globaal waar we heen gaan.
We rijden lekker op tijd weg, eerst richting Alkmaar. We rijden onder meer door Sint-Pancras, Anna Paulowna, Wieringerwaard, Wieringerwerf, Medemblik, Aartswoud, Gouwe, Sijbekarspel, Opmeer, Hensbroek en Oterleek.
Vooral de kleine plaatsjes zijn erg leuk om doorheen te rijden, en sommige huizen.......wow.
We zijn gek van de weilanden met koeien, de dorpjes met de kerktorentjes in de verte.
Dit was een leuke dag, we hebben genoten!!
 een rijtje windmolens

 een rijtje echte molens

 weiland en koeien, ik word er meteen blij van als ik het zie

 hier wonen, in zo'n prachtig huis...ik zou er zomaar aan kunnen wennen;-)




Geen opmerkingen: