vrijdag 15 maart 2013

oogoperatie en een kerstkaart

woensdag 13 maart 2013

Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor fijn alweer een oogoperatie (tja, ik had al vaag gezegd dat ik al eerder zou schrijven over de oogoperaties, maar daar kwam niets van - ik heb het wel gescrapt - intussen is daar een vervolg op en moet ik nog meer geopereerd worden; wie weet komt het verhaal hier toch nog helemaal op te staan...) en ik ben nog snel een was aan het inzetten, ik moet nog even douchen en snel naar de supermarkt voor kadetjes om morgen mee te kunnen nemen.
En dan gaat de telefoon: mijn scrap/borduurmaatje belt om te vragen of ik nog wat afleiding nodig heb?
Jaaaaaaa, natuurlijk, graag.
Even snel de dingen afmaken op mijn lijstje, en dan komt ze al.

Ik had een patroon liggen wat voor het eind van de maand klaar moet zijn, en ik weet natuurlijk niet hoe mijn zicht is na de operatie.
Dus besluit ik om als een speer de kaart te maken, zodat ie nog die dag geplaatst kan worden.
Het patroon is van nobody13 en ik maak er een kerstkaart mee in net iets andere kleuren dan ik normaal doe:
En het is gelukt, de kaart is af en stond aan het eind van de middag op de club.
En de afleiding is super, het was erg gezellig, we hebben gezellig zitten beppen en natuurlijk fijn zitten borduren!

1 opmerking:

Louisette zei

mooie kaartje, groetjes, Fyne aventdagen