maandag 10 februari 2014

een week gaat zo snel voorbij...

Ineens is het alweer maandag, sjees, wat gaat de tijd toch snel...
Afgelopen week is zo snel voorbij gegaan, en ik zit me af en toe echt af te vragen, waarmee dan?

Dinsdag 4 februari kreeg ik in ieder geval een hele leuke dikke envelop van Creapaleis, heerlijk snel, mijn bestelling en nu heb ik toch fijn het nieuwste boekje van Sjaak.

Woensdag 5 februari moesten we naar het ziekenhuis. Dit keer aan het eind van de ochtend. Het was gelukkig mooi weer. Op de heenweg hadden we een vervelend laag zonnetje in de ogen, maar op de terugweg hadden we een heerlijk zonnetje in de rug, het waaide helemaal niet zo hard, en het was zo fijn om zo naar huis te rijden, hub in de rolstoel en ik op de fiets.

Vrijdag 7 februari kreeg ik een vlop van Hobbyplanet met helaas maar 2 HJ's erin en een aantekening dat de 3e HJ niet meer te leveren was. Dat is wel jammer, er is een fout met rapen van de bestelling gemaakt, anders had ik die HJ er wel bijgehad.

Gelukkig zie ik dat de betreffende HJ nog wel op de site van Bruinink staat. En oeps, op zaterdag 8 februari heb ik zomaar een gezellig klein winkelmandje bij de webkassa staan met die HJ en ook nog 2 mooie mallen erin.

Intussen ben ik weer verder gegaan met het ruimen op zolder. Ik heb nog heel veel kookboeken en bladen liggen. Daar kijk ik nu heel kritisch naar: alles wat ik toch echt niet ga maken, wat veel te lang duurt om te maken, etc. gaat meteen weg. Als ik kans zie om iedere dag een aantal boeken of bladen te doen, schiet het lekker snel op, en kan er straks een lekker grote doos met kookboekjes naar mijn moeder. En hebben wij weer iets meer ruimte op zolder...

En dan heb ik een paar mappen met recepten die ik ook echt ga maken, in plaats van een kast vol boeken en bladen die alleen maar stof liggen te happen.

Geen opmerkingen: