donderdag 7 februari 2008

tijd niet geblogd...druk druk druk

Ik heb het druk.......met opruimen en uitmesten.....van mijn hobbykamer.
We hebben in de kerstvacantie mijn grote werktafel en het computerbureau omgeruild...doen we even....wat een werk evengoed. Alles leeghalen, loshalen, naar de andere kant. Maar ook meteen planken verzetten, dozen verzetten, pc loshalen en verplaatsen.
Het viel natuurlijk reuze mee, even flink aanpakken en klaar waren we. Maar ik was wel meteen van plan om die enorme hoeveelheid spullen nu eens echt uit te zoeken, en goed op te ruimen. Lekker alles netjes bij elkaar, spul wat ik niet meer (wil) gebruik(en) er tussen uit zoeken.
En nu ook meteen alles, dus ook wat er op de slaapkamer nog staat, en op zolder. Ik ben een enorme verzamelaar, dus je wilt niet weten hoeveel het is, en daar ben ik dus steeds heel druk mee.
Ik ben wel enorm blij dat we de boel omgezet hebben, het oogt groter en ruimer, en de loop is makkelijker. Bovendien staat nu de pc op mijn werktafel, en kan ik tijdens het plakken en knippen lekker op de pc kijken, zonder daarvoor op te moeten staan en naar de andere kant van de kamer te moeten lopen.
Ik heb tussendoor ook nog wat gemaakt, dus dat zal ik laten zien.
En als de hobbykamer lekker netjes is, zal ik foto's maken, zodat jullie mijn paradijsje kunnen zien...

Geen opmerkingen: