maandag 21 januari 2008

DOM 3



Ik heb gister het 3e DOM kaartje gemaakt.

De opdracht was: I remember when.../Ik herinner me...


Natuurlijk was het meest voor de hand liggende onze bruiloft. Maar ik herinner me ook de komst van de katten. En dan gaan de hersentjes down memory lane, langs de vacanties, de dagjes uit, verjaardagen, de aankoop van ons huis en de verhuizing, werk, en natuurlijk school, oh ik herinner me zoveel, teveel om er maar 1 van te noemen als belangrijkste. En iedere herinnering is op zijn manier belangrijk (geweest), dus ik heb een kaartje gescrapt, met een aantal herinneringen erop, het is evengoed maar een greep uit het totaal...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

he kanjer ze zijn alle drie helemaal top knap hoor!!!!!!!!!!!!!
msn doet raar dus hoop dat ik je nog spreek anders weet je in ieder geval dat ik nog steeds aan je denk hihihi
knuf linnieeeeeeeeeeeeeeeeee

Anoniem zei

Leuk I Remember... daar zou ik ook een heleboel op kunnen schrijven!

xX Hilda