woensdag 30 april 2008

nog een keertje jarig

Gister was ik echt jarig. Mijn moeder was er 's ochtends al giga vroeg. We hebben lekker geborduurd en vooral veel gebept;)
's Middags is mijn scrapmaatje langs geweest, en mijn vrijwilligster bij de ouderen (dat werk ben ik ruim een jaar geleden mee gestopt). Het was giga gezellig, lekker koffie met gebak, en natuurlijk veel gebept. Mijn vader kwam aan het van de middag en hubby was ook redelijk op tijd thuis. Mijn moeder wilde weer koken....en wie ben ik om zo'n verwennerij af te slaan.....en het was weer gigalekker. Mijn ouders zijn op tijd weggegaan, en wij zijn op tijd naar bed gegaan.
Pffff, die wekker gaat hier steeds maar op ontaarde tijdstippen (05.00 en 05.30 uur elke ochtend, brrrrrrrrrrrrr).
Maar ik heb nu een dubbele superverjaardag gehad!!!!!!

Geen opmerkingen: