vrijdag 2 januari 2009

Kerst

Dit jaar heeft hubby per ongeluk de kerstdagen vrij. En ook de dag voor kerst. Bij mij gaat het meteen fout in me koppie hihi ik denk de dag voor kerst de hele dag dat het al 1e kerstdag is...
We vieren kerst op onze manier, dat wil zeggen in makkelijke kleren, doen wat we willen, waar we zin in hebben. We houden allebei niet zo van het opzitten en pootjes geven. Jaren hebben we door mijn werk alleen maar de 2 kerstdagen zelf vrij gehad, en dan gingen we liever niet op visite, maar wilden dat liever lekker thuis met de poezen vieren in alle rust. En de laatste paar jaren werkt hubby steeds op kerst, zodat de kans groter is dattie met oud en nieuw thuis kan zijn.
We hebben al sinds jaar en dag een stiekeme verslaving...zoete kerstfilms kijken...heerlijk. Zodra de kerst-tvgids binnen is, moet er gestreept worden, alle kerstfilms die ons leuk lijken worden aangestreept, en er moet af en toe gepuzzeld worden, welke films nemen we op, en welke programma's kijken we...ik zei het al: verslaafd...echt vrij ernstig..al zeg ik het zelf...
We hebben een heerlijk rustige kerst. Met lekkere hapjes...we kijken veel kerstfilms, in alle varianten, veel aandacht voor de poezen...wat een heerlijke tijd is dit toch.
Hub had bekend dattie nog nooit The sound of music helemaal had gezien...hihi dat kan natuurlijk niet, dus we hebben dit jaar de film gekeken, en hub heeft hem echt helemaal af gekeken. En zegt na afloop: nu weet ik weer waarom ik hem nooit gekeken heb...dit had makkelijk in 1,5 uur gekund...nooit meer....
Maar we hebben een heerlijke kerst, we nemen echt de tijd, en doen heerlijk rustig aan, we genieten...

1 opmerking:

Anoniem zei

typisch man dat had in anderhalf uur gekund.Ik wil dit jaar ook makkelije kerst hihihihihi.
Ga maar alvast films sparen
ik dan hihihihihih
knuf linnieeeeeeeeeeeeeeee