vrijdag 6 november 2009

auto-aanpassingen en scrappen

Woensdagochtend ben ik op zoek gegaan naar auto-aanpassingen. Wat een gedoe. Niet de aanpassingen zelf, lang leve vriendje google. Maar de regels van gemeente en UWV enz. Zoekt en gij zult vinden, maar niet heus.
Ik ben om half 12 gestopt....om eindelijk te douchen, anders werd het alleen maar later en later.
En ik moest rond 13.00 uur klaar zijn.....om te scrappen. Met mijn scrapmaatje, voor het eerst weer na 4,5 maand. Ze kon steeds niet door vacantie, verbouwing, pijn in het lijfje, ed. En gelukkig is alles achter de rug, dus ze komt weer elke week. Ik heb haar gemist, dus ben superblij dat ze weer komt. Eerst drinken we beneden een bak koffie. Missy ligt op de scrapkoffer van scrapmaatje te slapen. Ze wordt natuurlijk wel wakker zodra je met een camera gaat zwaaien.
Daarna snel naar boven, de verdere middag scrappen en vooral beppen.
Het was supergezellie, en ik ben ook nog eens lekker opgeschoten met de lamababyscrap.

1 opmerking:

Anoniem zei

gelukkig dat worden weer gezellige woensdagmiddagen voor je.
Missy speelt wel erg vaak voor fotomodel e hahahahahahahahaha
XXXXX dinnetje
ik wil de lama zieeeeeeeeeeeeeeen