dinsdag 10 november 2009

LO just plain cute

Het zal een aantal mensen verheugen (en 1 in het bijzonder hihi) dat het lootje over de babylama eindelijk af is.
Ik was hier al mee begonnen in juli, maar ook hiermee schoot het dus niet op (niet zo verwonderlijk als je door alle omstandigheden even bijna helemaal niet meer scrapt). Vorige week met scrapmaatje weer met de LO begonnen en vanmiddag heb ik hem afgemaakt. Ik was op 15 juli in Artis. Daar zag ik een klein lamaatje rondlopen, zooo schattig. Ze blijkt pas 3 dagen oud te zijn en ze heet Inca.
De foto's aan de linkerkant van de LO zijn van een geboorte van een lama eerder dit jaar.
Het papier wat ik heb gebruikt is eigenlijk voor een liefde of vriendschap, maar bleek zo mooi bij de foto's te passen en bij wat ik in mijn hoofd had. Het embellishment aan de rechterkant is een blingbling van de Deka, helemaal leuk vind ik die.

1 opmerking:

Anoniem zei

oh hij is af en hij is SUPER GAAAAAAAAAAAAAAAAf solly moes ik ff gillen hoor.
Hij is echt vreselijk leuk geworden.
XXXXX dinnetje