dinsdag 27 juli 2010

papers, papers en nog meer papers

Als je al zo'n tijd thuis zit en niet weg kan, ga je vanzelf op zoek naar andere mogelijkheden om je scrapvoorraad wat uit te breiden.

Toen ik vorige week dan ook een megaleuke aanbieding zag om een winkel van zijn (of haar) papervoorraad af te helpen, moest ik er gewoon wel op in gaan...ik ben zo gek van mooie papers....kan er niet genoeg van hebben.....en ik heb mijn berichtje om te bestellen wel 3x lopen veranderen: ik wil graag 1 pakket van 100 vel..... zou ik miss 2 pakketten kunnen krijgen....nee doe toch maar 1...... ja maar, voor die prijs...toch maar 2....
Uiteindelijk kreeg de hebberige scrapperd in mij de overhand....ik heb 2 pakketten van 100 vel besteld. En vandaag kwamen ze binnen. Jee wat een feest, zoveel mooie papertjes. Ze zijn practisch allemaal een beetje beschadigd, ze hebben een verkreukeld hoekje (gelukkig een hoop waarbij de beschadiging zit op de tekststrook, en verder kan ik het vast wel oplossen met wat creatief plak en knipwerk). Maar ze zijn mooooooooi en het zijn er veeeeeeeeeeel. Op het forum zijn ze nieuwsgierig dus ik heb er net foto's van gemaakt.



Dit is dus niets dubbel gefotografeerd, totaal is 200 vel...en ik ben er zooooooo blij mee...ik ben ook zo gek van mooie papers....hoezo verslaafd...ik niet hoor {bloos}

edit: De duif (hobbycompleet de duif in leeuwarden) heeft mijn klacht gehoord en het is echt netjes opgelost, wat een superservice!!!!!!

Geen opmerkingen: