woensdag 28 juli 2010

gewoon een doordeweekse woensdag....

Vanochtend kon ik bij de Bruna de bestelde boeken ophalen: een fantasy voor hubby en voor ons samen een Dean Koontz, dat vinden we allebei prachtig om te lezen.
Bij de post zat een HobbyHandig en een nagestuurd klosje garen van een bestelling vorige week.
Dinnetje belde vanochtend op, weer ruim een uur aan de lijn gehangen hihi wat zijn we samen toch een stelletje kletsmajoren.
Toen ik tussen de middag..nou ja..ietsje later door het lange telefoongesprek...tosti's wilde maken van het oude witte brood, bleek het oude witte brood veel ouder dan ik had gedacht. Bah dan krijgt wit brood een kleur die je echt niet wil op je brood brrrrrrrrr.
Ik ben maar ff naar de bakker gelopen en heb ons getracteerd op een overheerlijk broodje gezond: mjammieee.
Ik ben daarna naar boven gegaan, hubby zat in een boek verdiept, die heeft het amper gemerkt denk ik.
Even wat mailtjes en over het forum. En dan wat scrappen onder het genot van een muziekje (paul de leeuw en michael bubbel {buble}).
Ik heb een mooi geschulpt cirkeltje (nesta) gestanst en toen een nog iets kleiner cirkeltje uitgesneden. Bedeltje erop. Tussendoor nog wat mail. Even opruimen...........hellupppppppppp......waar is mijn geschulpte nestacirkeltje???????
Ik heb de hele vloer afgezocht, mijn bureau, onder de spulletjes, naast de spulletjes, tussen de spulletjes, overal, ben ruim 20 minuten aan het zoeken geweest. Blijkt het malletje nog aan het stansblok te kleven grrrrrrrrrrrr.
Nou ja, gelukkig dat ik hem gevonden heb....voor hetzelfde geld was ik hem echt kwijt geweest.
Vanavond is er film, een mengeling van misdaad, thriller en zwarte humor, heerlijk om te kijken......

Geen opmerkingen: