maandag 2 augustus 2010

goed nieuws + gezellige visite

Yeah we hebben donderdagochtend met de post goed nieuws gekregen.
We hebben een aanpassing aangevraagd voor de auto, waardoor hubby zelfstandig kan in- + uitstappen.
En nu hebben we een accoord hiervoor.
We zijn helemaal blij.

Donderdagmiddag is dinnetje met haar hub op de koffie/thee gekomen. We hebben afgesproken zo rond half 3. Het is de 1e x dat we haar hub ontmoeten en hij ons. We zitten gezellig te beppen, en de tijd vliegt om. Dinnetje heeft een e-reader mee (geleend van de bieb), en ik ben blij dat ik hem in het echt zie. Dan zie je toch echt hoe groot zo'n scherm nu is, en of het goed in de hand ligt, goed leest, makkelijk omslaat, enz.
Het is eigenlijk al avond als ik vraag of ze miss mee willen eten. Ik heb miss niet genoeg in huis, maar das hier nooit een probleem omdat ik om de hoek een giga grote koel- en vrieskast heb staan..... Ze willen niet meeeten en uiteindelijk gaan ze tegen 8 uur weg.
Ik mik snel de pannen op het vuur: stukkie vlees, aardappeltje en een potje groente.
Het was supergezellig en zeker voor herhaling vatbaar.

Geen opmerkingen: