donderdag 6 januari 2011

donderdag

Vannacht een iets rustiger nachtje gehad. D.w.z. iets minder lang wakker gelegen om weer in slaap te vallen. Maar ik heb onrustig en zelfs vervelend gedroomd. Ben vaak wakker geworden. En ik werd wakker met pijn in mijn handen en armen, en iets later ook in mijn rug. Gelukkig gaan de pillen op een gegeven moment wel werken en dan zakt de pijn behoorlijk weg.
Al met al waren we behoorlijk laat hierdoor (nog heeeel ff slapen, nog heeel ff liggen). Dus laat met koffie drinken, enz.
De post had een leuke verrassing: 2 hobbybladen, dus lekker lezen vandaag.
We hebben aan het begin van de middag Popstars gekeken en tijdens dat programma kun je zo lekker in je hobbyblaadjes lezen.
Daarna kwam ik tot de ontdekking dat ik vandaag de kerstversieringen had willen weghalen, sjips, niet meer aan gedacht, en ik had ook nog een uurtje willen scrappen.
Dus terwijl hubby Riverdance kijkt, haal ik de raamstickers van de ramen af. Pfff wat een werkje is dat...het kost me totaal toch een uur om alles eraf te krijgen en op de grote bladen terug te plakken...ik doe dit volgend jaar niet meer...maar het zag er erg leuk uit, ook vanaf de straat....misschien toch maar weer wel volgend jaar...maar dan verstandig doen: erop plakken met een kerstcd op om in de kerststemming te komen, en eraf halen met een luisterboek op de kop...dan wordt het vanzelf een minder vervelend klusje... Zo: van buitenaf lijkt het geen kerst meer te zijn bij ons... de rest doe ik morgen en het weekend, iedere dag een stukje...
Ik duik snel een uurtje naar boven om nog even verder te gaan met mijn scrap. En weer gaat het goed: onder het genot van Paul de Leeuw (en heerlijk meegalmen natuurlijk) schiet ik weer goed op. Wat is dit toch fijn om te doen.
Daarna snel naar beneden, een beetje laat voor de thee maar vorut dan maar. Tijdens de thee ligt Pucky bij me op schoot, wat is het toch een schatje. En zo fijn dat ze bij me ligt, dat is echt wel heel lang geleden: ik geniet hier zo van. Ik lees mijn hobbyblaadjes terwijl ik haar zachtjes aai, en ze ligt heel lang bij me.

Geen opmerkingen: