woensdag 5 januari 2011

wcllift en dierenarts

Nog niet alle aanpassingen die we aangevraagd hebben zijn er.
Maar wel hebben we vorig jaar een wclift gekregen. En die deed het niet helemaal 100% ok, als je hem een tijdje niet gebruikt had, ging ie niet meteen omhoog, dus gebeld, getest, nog een keer gebeld, en dinsdagmiddag kwam iemand langs. Natuurlijk als je iets wilt laten zien, dan gebeurt het niet, de lift deed het perfect. De lift is gereset en we moesten het dan maar even proberen.
Intussen heeft hubby hem getest en de lift hapert nog steeds. Niets aan te doen op dit moment en het kan geen kwaad, etc. Gelukkig is het niet zo erg en valt er prima mee te leven.

Vanochtend zijn we naar de dierenarts geweest met Pucky en Missy. Missy hoest nog steeds, maar wel minder dan eerst, en ze heeft weer plekken in haar gezicht. Pucky heeft een rare nagel die wij niet meer kunnen knippen. En ik maak me stiekem een beetje zorgen om haar, ze wordt oud, en af en toe zakt ze een beetje door achterpootjes.
Missy heeft 2 injecties gehad, en kan er voorlopig 2 weken tegen, dan moet ze al aardig opgeknapt zijn. Als ze wel beter is, maar nog niet volledig, dan mag ik eventueel ook een injectie ophalen om zelf aan haar te geven pffff dat heb ik ook met Grommel gedaan en dat is toch best eng hoor..... ik weet nog niet of ik het wel zelf doe of toch maar met haar terug ga naar de dierenarts. Maar hopelijk hoeft het helemaal niet, is ze misschien wel helemaal beter.
De dierenarts knipt meteen haar nagels lekker kort. Dan hoeven wij dat niet meer te doen.
Pucky wordt ook geknipt, de dierenarts heeft er een goede schaar voor en hij knipt dan ook de rest meteen nog korter dan hubby ze al geknipt.
Hij denkt dat Pucky intussen wel bijna blind geworden is, hij schat dat ze nog een zicht van ca 20% heeft. Ze heeft last van artrose aan haar achterkantje. We moeten het in de gaten houden, als het erger wordt, kan ze iets krijgen tegen de pijn en dat onstekingsremmend werkt.

Ik heb intussen al een paar nachten superslecht geslapen. Veel wakker en dan lang wakker liggen. Ik ben hartstikke moe, en ik heb last van huilbuien.
Ik hoop maar dat ik vannacht wel goed kan slapen.....

Geen opmerkingen: