maandag 23 april 2012

bloemencorso

zondag 22 april 2012:
Ik zat heel erg te twijfelen of ik erheen zou gaan, maar vorig jaar had ik best wel spijt, dus toch maar de stoute schoenen (lees: gymschoenen) aangetrokken, en op pad gegaan.
Toen ik in buurt kwam van de praalwagens, werd het zo megadruk....pffff
Maar toen ik eenmaal iets kon zien, begon het genieten...

Wat een bloemenpracht:


Hier een aantal mooie papegaaien:


Een stel postduiven met brieven in hun snavels:


Een enorme rol perkamentpapier met kroontjespennen:


In al die drukte ziet hier toch iemand kans om rustig zijn krantje te lezen:


Oranje bloemenpracht:


Toetie was er ook bij:


En ik dacht dat ik een mooie camera had, maar deze mag er ook zijn:


Enorme benen in een bak water met visjes, je ziet aan die ene teen een visje knabbelen:


Ons prachtige Spaarne vanaf de brug gezien, met alle mooie gebouwen, prachtige gevels en natuurlijk nu met de praalwagens en de drukte:


Ik ben superblij dat ik gegaan ben, ik heb genoten van alle bloemenpracht. Het was erg mooi en ook megagezellig zo in de stad.
Dit zijn maar een paar van mijn foto's, ik heb er natuurlijk weer heel erg veel gemaakt. Als je erop klikt zie je ze groter.

Geen opmerkingen: