dinsdag 17 april 2012

Missy komt steeds vaker bij me voor een aai

We gaan weer even terug in de tijd: terug naar 4 april 2012:
Ik lig op de bank met mijn opgetrokken benen naast me. Missy komt naast me op de bank, gaat liggen, en legt haar koppie zo op mijn (behaarde) sok. Ze gaat lekker liggen slapen....


Ik begin haar zachtjes over haar pootje te strelen. Ze begint te spinnen en blijft heerlijk liggen.


Heel langzaam gaat er een oog open, 2 ogen open, ze kijkt, ziet geen gevaar en schurkt zich nog even tot ze echt helemaal goed ligt. Ik ga haar zachtjes onder haar kinnetje aaien en ze vindt het heerlijk, zacht spinnend blijft ze liggen naast me.


Dan draait ze zich een beetje en kan ik haar over het buikje aaien, en je weet het, daar kan vrouwtje niet tegen, die is gek op blote-poezen-buiken..... Ik aai haar over het mooie witte buikje en ze gaat alleen maar steeds harder spinnen en zich zo draaien dat ik er nog makkelijker bij kan.


Wie had dat een jaar geleden gedacht?
Die schrikkerige bange Missy, die niet opgetild wilde worden, maar ook als je alleen maar in de buurt kwam al hard wegrende.
En nu is ze al zover, dat ze niet alleen zelf bij me komt, maar zich ook zo lekker laat aaien en kriebelen.....

Geen opmerkingen: