maandag 23 april 2012

poezels moeten geknipt

zaterdag 21 april 2012:
de poezels moeten geknipt worden, dus ik grijp Missy bij haar lurfjes, en ga haar knippen. Ze peeuwt een klein beetje, protesteert even als ik haar in mijn arm leg. Maar ik kan zonder problemen het kind knippen en binnen 5 minuten is ze helemaal klaar.

zondag 22 april 2012:
Eindelijk kan ik Krieltje pakken om haar te knippen. Ze heeft kennelijk Missy gehoord en toen gedacht dat ze moest zorgen uit de buurt van vrouwtje te blijven...
Ze peeuwt als een gek, stribbelt ook meer tegen. Dus het kost wel iets meer moeite en tijd om haar te knippen, maar al met al lukt het redelijk vlot.
Dinky is onze held op sokken, die wil echt niet geknipt worden, en stribbelt zo erg tegen, dat het een actie wordt met gevaar voor eigen leven. Het lukt me om een paar nagels te knippen en dan geef ik het maar op. Van de week nog maar eens een poging wagen.....

Geen opmerkingen: