woensdag 14 mei 2014

bladeropruimactie, rhodo's en Dinky in de tuin

woensdag 14 mei 2014
 
We zijn al vroeg wakker, de zon staat op de slaapkamer, het is veel te mooi weer om langer te blijven liggen.
 
Hubby denkt dat het wel slim is om de tuin aan te vegen en al het blad en troepjes weg te halen, nu de schilder in de tuin is begonnen. Ik heb er niet zo'n zin in, maar hij heeft natuurlijk wel gelijk. Dus we gaan de tuin in, gewapend met bezem, blik, vuilniszakken en goede moed.
Als we al eventjes bezig zijn, maak ik maar een foto, dan kun je straks goed het verschil zien.
Ik kan het niet laten, de rhodo's worden zooo mooi:
 
 
 
 
Dinky mag ook in de tuin. Weet af en toe niet of ie wel buiten willen blijven of toch liever veilig naar binnen. Maar de deur zit dicht, dus moet ie wel buiten blijven. En dus scharrelt ie wat door de tuin. Dan grijpt hij zijn kans, en knabbelt aan iets grasachtigs.
 
Als we klaar zijn, hebben we 4 vuilniszakken staan en de tuin ziet er weer stukken netter uit.
 
 
Ik breng meteen de 4 vuilniszakken weg, en dan loop ik daarna ook maar meteen naar het pleintje met plastic en vodden. Opgeruimd staat netjes.
 

Geen opmerkingen: