donderdag 29 mei 2014

smartphone besteld

17 mei 2014
 
Ik wil al een hele tijd een smartphone.
Maar eigenlijk wil ik een hele goed smartphone voor heel weinig geld... 
Ik heb een eenvoudig, maar redelijk telefoontje, dat prutfoto's maakt.
Ik kan niet op internet, terwijl ik dat onderweg wel nodig heb gehad.
Maar ik bel heel weinig, dus ik heb er ook weer niet teveel geld voor over.
Kortom, ik bleef af en toe kijken, maar voor de rest had ik het idee dat ik toch maar even moest wachten, tot er iets goeds op mijn pad zou komen.
 
En toen kreeg ik vrijdag een telefoontje van grote vriend met een goede aanbieding.
En ik heb even getwijfeld, gegoogled, en toen een knoop doorgehakt en besteld!
 
En deze is het geworden:
foto van sonymobile.com
 
Een Sony Xperia Z1. Mooi is ie hè?!
 
Ik had een telefoonnummer dat ik met de beste wil van de wereld niet uit mijn hoofd kon leren, ik heb de gekste dingen in mijn hoofd zitten, maar deze wilde er niet bij.
Dus ik heb de gok genomen en een nieuw telefoonnummer genomen. Ben benieuwd...
 

Geen opmerkingen: