maandag 12 mei 2014

LO en dan is er koffie

zondag 11 mei 2014
 
Ik ben bezig met de laatste loodjes van mijn lootje. Ik maak hem vandaag af.
 
We realiseerden ons een tijdje geleden dat we een routine hebben met het koffie zetten en de katten, enz. Elke dag hetzelfde rondje om te eindigen met een welverdiende bak koffie.
En dat die routine behoorlijk veranderd was in de loop der jaren.
We begonnen met eerst koffie drinken en we doen nu eerst de katten en dan pas de koffie.
Eerst deed ik alleen koffie zetten, terwijl hubby zich douchte. Nu gaan we samen naar beneden en verdelen de dingen naar kunnen (voor hubby zijn sommige dingen niet te doen vanuit de rolstoel).
Dingen zijn behoorlijk veranderd en soms weet je bijna niet meer hoe het een paar jaar geleden ging.
 
Dus een lootje over die ochtendroutine:
 
 
Op het lootje zelf zit een checklist met de dingen die we doen, en ik heb een uitgebreidere journaling op een A4 achter het voorblad gestopt.
 

Geen opmerkingen: