zondag 4 november 2007

autopech

Ik hijs mezelf vanochtend uit bed, tis nog vroeg...nee, tis niet zo vroeg, maar ik ben iets te laat naar bed gegaan (voor mijn doen, en het viel best wel mee hoor.....). Hubby is gisteravond laat naar zijn werk vertrokken voor een nachtdienst, en ik ben lekker aan het rommelen gegaan.
Maar het lukt, ik zit om half 8 beneden, in mijn nieuwe huispak (en dat zit lekker comfi) met een bak koffie. Dan komt hubby thuis, maar hij belt vanuit de auto, dat ik naar buiten moet komen..oei.. Als ik buiten kom, staat de auto scheef in het parkeervak, en hubby kijkt me aan: hij doet helemaal niets meer, hij blijkt zelfs niet meer op slot te gaan. Net voor onze straat begonnen er lampjes te branden, de stuurbekrachtiging viel zelfs uit, en toen stopte hij er helemaal mee, tijdens het inparkeren. Hubby belt de wegenwacht, we drinken een bakkie samen tijdens het wachten, en gelukkig komt de wegenwacht dan al snel voorrijden. Hij constateert meteen een kapotte dynamo, hij laadt de boel op, zodat we er ca. een uur mee kunnen rijden, genoeg voor naar een garage. Onze eigen garage zit te ver weg, met teveel filerisico, we krijgen een adres van hem, dichtbij en goed. Dus een leuk uitje morgenochtend, grrrrrrr, en een nieuwe dynamo is ook niet echt echt een goedkoop grapje, grrrrrrr. De wegenwacht heeft meteen de auto netjes in het parkeervak gezet, dus we sluiten de auto af. En dan kan vermoeide hubby naar bed gaan, hij was net lekker op tijd, en nu is het nog laat geworden.......
Ik ga eerst nog even lezen beneden, maar al gauw verdwijn ik in de hobbykamer met een bak oploskoffie, lekker aan de scrap......

Geen opmerkingen: