zondag 18 november 2007

hele dag theorieles pfff

Zaterdag moest ik al vroeg uit de veren. Met de bus naar Beverwijk om daar de hele dag theorieles (voor het rij-examen) te volgen, van 9.00 tot 16.30 uur. We waren met een klein groepje, wat erg prettig is. Om 9.00 uur zijn we begonnen. Steeds een aantal hoofdstukken en daarna de oefenvragen bij die hoofdstukken. We gingen in een noodtempo aan de slag. Om een uur of een hebben we een heerlijke lunch gekregen. Daarna weer verder met de theorie. Na alle theorie konden we nog complete examens oefenen. De anderen gingen allemaal al eerder weg. We hebben nog 1 oefensessie met 2 personen gedaan. En daarna heb ik nog een extra examen gemaakt in mijn uppie, maar tegen die tijd was ik zo gaar als een klontje boter, kon niet meer goed nadenken, dus toen ben ik er ook mee gestopt. Het was toen al tegen vieren. En vond ik het wel een lekker idee om naar huis te gaan, en lekker uit te rusten na deze vermoeiende dag.

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.