maandag 23 juni 2008

Hectisch vacantieweekje

We hebben een weekje vacantie gehad, maar die is een beetje anders verlopen dan we hadden gedacht. Allereerst natuurlijk het gemis van Pasja. Ik ben behoorlijk van slag geweest, en heb een aantal dagen met mijn ziel onder de arm gelopen.
Ook hebben we een aantal afspraken gehad, die allemaal met aanpassingen ed te maken hadden. Iemand is langs geweest voor een werktafel bij de sta-op-stoel. We zijn voor controle en reparatie geweest voor de beugels van hubby. Onze auto moest gekeurd, gelukkig kan ie er nu weer een jaartje tegen aan. De aannemer is geweest voor de aanpassing en verbouwing van de badkamer. Kortom druk genoeg, en niet echt met vacantiedingen....
Ik heb tussendoor nog wel een hoop geborduurd, maar daar moet ik dan nog wel ff kaarten van maken, ligt allemaal klaar op mijn bureau.
Gisterochtend ben ik met mijn scrapmaatje naar een scrapuitverkoop geweest. Oh oh oh, toch weer gekocht natuurlijk. Ik kon de coluzzle niet laten liggen (zeg nou zelf met 60% korting!!!!!!). Ik heb een paar mooie (meest dubbelzijdige) papers gekocht. En een paar superstempeltjes van inque boutique, wat zijn die leuk!!
's-Middags hebben hubby en ik heerlijk film gekeken, grote hobby van ons beiden.
Voor mij was deze zondag een mooie afsluiting van deze vacantie.

Geen opmerkingen: