zondag 29 juni 2008

lootje Pasja

Ik was al vrij snel begonnen met de scrap van Pasja. En vandaag heb ik hem afgemaakt.
Het helpt me enorm om bij de verwerking van het enorme verdriet om er zo intensief mee bezig te zijn.
Ik heb een brief aan Pasja geschreven, die zit in het envelopje rechts op het lootje.
En ik heb wat van Pasja's superzachte haartjes afgeknipt, en in een gripzakje gedaan. Het gripzakje zit nu in een library pocket (coluzzle), waar ik een hartvormig venstertje in heb uitgesneden, zodat je de haartjes kan zien.
Pasja had vreselijk zachte haartjes, en ik vond het superfijn om mijn gezicht in zijn vacht te drukken en hem te aaien en te strelen. Ik kan nu nog steeds heel even zijn haartjes voelen, ook al wil ik dat niet te vaak doen, ben erg bang dat er dan steeds minder haartjes in het zakje achterblijven.
Lieve lieve lieve Pasja, lief jochie langhaar van me......ik mis je......snik snik snik

1 opmerking:

Anoniem zei

WAUW wat is die mooi geworden, echt schitterend
Dikke knuf linnie