zondag 29 juni 2008

LO summer beauty


Tijd geleden was ik foto's aan het zoeken in mijn oude fotoalbums. Ik kwam een foto tegen van mezelf, in minirokje en minitopje!! Het was in de zomervacantie, een zomers warm dagje naar de camping. Ca. 1,5 maand voor ons trouwen, en ik was "teveel" afgevallen voor mijn jurk. Ik voelde me helemaal super, en we waren beetje aan het geiten met foto's maken, ik wil nooit zo graag op foto's...het resultaat is een best leuke foto.

Ik heb de foto meteen ingescand en geprint, die moet gescrapt worden!!

De foto is een tijdje blijven liggen...maar niet vergeten...


Op het forum van Scrapoholic was een wedstrijd begonnen. De opdracht was: zomer/summer in de titel, en min 1 stempel gebruiken. Te doen dus, en ..... die ene foto die ik nog had liggen, ik in mini, das wel een echte zomerfoto... Dus alhoewel ik op papier nog niet echt begonnen was, begon het in mijn hoofd al een beetje te groeien en bloeien. En ineens ging ik er wat papers bij zoeken, enzo.

Toen werd het wat hectisch, en Pasja overleed, en ineens was er geen tijd meer om nog mee te doen. Daarop werd prompt de datum verlengd!!!! Toen kon ik toch nog meedoen.

Ik ben meteen begonnen, en zowaar, het schoot voor mijn doen nog aardig op ook. Alhoewel ik eerst een ander paper had, dat helemaal leuk was, in de hoek ingesneden en foto in de snede geschoven, perfect......op de kleur na.......het was het net niet, geen pan dus..... Maar ik ben met andere papers opnieuw begonnen, en ik ben er best tevreden over.....
Om het kleurprobleempje op te lossen (de kleur van het rokje is dus in papers echt niet te vinden.....) heb ik het rokje vergroot uitgeprint, en vervolgens heb ik gestanst uit die print, zodat ik de goed kleur bloemen en letters kon gebruiken.

1 opmerking:

Anoniem zei

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
Hij is echt leuk geworden en nu winnen he
knuf linnieeeeeee