woensdag 6 mei 2009

het gaat gelukkig goed met Missy

Ik krijg nog steeds de kriebels als ik denk aan vanochtend......als ik er niet net langs gelopen was... hub had het echt nooit gemerkt...voor het te laat was...dan had Mis het niet overleefd....brrrrr.

Gelukkig is alles goed met haar, ze heeft de hele dag verder gewoon als altijd gedaan: geslapen, gespeeld, gegeten, etc.

Ik heb vanmiddag heerlijk zitten scrappen, scrapmaatje ging weg, ik bleef even beneden hangen bij hub, toen ik even later bovenkwam had de tweeling een leuk scrapfibertje gepikt vanaf mijn bureau...het lag op de overloop met 1 nat uiteinde....de boeven...

De foto die ik aan het scrappen ben is van een slapende tweeling, ze liggen zo superlief bij elkaar.

Ze liggen vaak bij elkaar te slapen en dan natuurlijk altijd geheel of gedeeltelijk over elkaar heen: zoooooooooo lief. Missy ligt hier met haar kop bovenop Krieltje.

1 opmerking:

Anoniem zei

hahaaha nat fibertje. Je weet toch dat er een deur in je HK zit boemboem. Marre pffffffffffff gelukkig is alles goed met het ukkie