zondag 24 mei 2009

scrapsjoppuhhhhh

We zijn vandaag een beetje op tijd uit bed gekomen, lekker rustig eerst koffie gedronken, echt alles op zijn zondags gedaan, geen gehaast of niks dus. En ff over 10 waren we er helemaal klaar voor....voor een 'dagje' scrapsjoppuh. Ca. 110 km later kon ik me helemaal uitleven in een grote scrapwinkel. Ik heb natuurlijk weer nuttige, maar vooral leuke dingen gescoord. Helemaal prettig was de aanbiedingshoek, sjees wat stond het vol, wat een hoop afgeprijsde spullen. Daar heb ik een verpakking met leuke vormen chipboard uitgehaald, een verzameling scrapbladen (ik verslaafd aan leeswerk?...hoe kom je erbij?), een leuk blok pet-papers en een prachtig blok mooie papers.
Ik heb gelukkig het maartnummer van CK gevonden, die had ik nooit gehad vanuit mijn abo en kon ook niet meer nagestuurd worden. Een setje clear stamps met diverse pijlen en 2 setjes met met date- en journalingstamps (verslaafd aan dat soort clearstamps? ook niet hoor, welnee, hoe kom je er toch bij?). Ik moest nog wat platen voor de big shot hebben, paar rolletjes dymotape, en toen maar snel naar de kassa. Ik heb mijn verjaarsgeld er doorheengedraaid, maar kreeg als troost bij de kassa nog een leuk pak met papers cadeau.
We zijn lekker op tijd weer thuis, worden door alle poezenkinderen verwelkomd. Lekker op de bank, de vermoeide voetjes omhoog en aan de koffie.
Ik ben helemaal superblij met de aankopen van vandaag!

1 opmerking:

Anoniem zei

Nou kanjer tot je pensioen kan je nu wel scrappuh met al die aankopen boem boem
Maar ben blij dat jullie een hele leuke dag hebben gehad
knuf linnieeeeeeeee