vrijdag 1 januari 2010

oud en nieuw

De hele dag knallen, bah. Ik hou er niet van. Sommige waren een straat verderop, dat vind ik niet zo erg, maar die harde knallen, die klinken alsof ze uit je gang komen........
De poezen zijn vrij rustig, af en toe kijken ze op of lopen ze een beetje rusteloos door het huis.

Ik ben aan het eind van de ochtend maar even de winkelstraat ingelopen....ik kom anders de deur niet uit op oudjaar omdat ik eigenlijk toch wel een beetje bang ben. En ik wil me niet laten kennen door die angst. Het viel gelukkig mee. Er waren redelijk veel mensen op straat, het vuurwerk was niet in onze en de winkelstraat, maar net buiten het zicht.

's Avonds hebben we de hele avond wel knallen gehad, en één buurman ging al voor middernacht in zijn eentje vuurwerk afsteken in de straat. Ik ben met de camera naar het dakterras gegaan om even te kijken of het echt lukt om vuurwerkfoto's te maken met de vuurwerkstand op de camera.

Toen de klok sloeg hebben we elkaar natuurlijk gelukkig nieuwjaar gewenst, en daarna ben ik meteen naar het dakterras terug gegaan met de camera.
Het was superrustig in onze straat, en normaal barst het vuurwerk om 24.00 uur los, maar het was nu echt niet normaal zo rustig. Om 10 over 12 werd het drukker, maar nog lang niet zoals andere jaren (en je hoort mij niet klagen hoor:) ).

Ik heb wel een aantal mooie foto's kunnen maken, die zal ik later plaatsen.

We zijn dit jaar voor het eerst laat naat bed gegaan omdat we tv aan het kijken waren, en niet omdat we niet naar bed konden vanwege het lawaai. Vreemd...maar wel lekker..........

Geen opmerkingen: