zaterdag 2 januari 2010

rustige zaterdag

Wekker redelijk op tijd gezet, maar ik lag nog zo lekker..... Dus toch laat uit bed, eerst koffie (zoals altijd) en daarna rustig douchen en aankleden.
Oeps het heeft een beetje gesneeuwd. Gelukkig is aan het eind van de ochtend alles weer schoon.

Ik ben hierachter in de telefoonshop gaan kijken naar de simlockvrije foontjes.
Mijn eigen gsm begint af te takelen, en ik wil een nieuwe voordat ie het niet meer doet.
Ik wil wel eigenlijk een prachtig mooie met alles erop en eraan, vooral een goede camera (zodat als ik mijn fotocamera niet bij me heb, ik toch een mooie/leuke (scrap)foto kan maken).
Maar ik ben zo'n toestel met alles erop en eraan gewoon echt niet waard, vooral omdat ik misschien 1 of hooguit 2 tientjes in het jaar verbel. Dan is het slimmer om een simpel toestel te kopen en dan eventueel een losse kleine fotocamera erbij.
Ik bekijk een aantal toestelletjes en kom uit op een mooi uitziend toestel van € 65,00. Ik moet er nog even over nadenken, vooral eerst even googlen op wat het ding kan of juist niet. Wat de reviews zeggen, etc.
Want ik heb ook een aanbieding (op tv) gezien van een roze gsm voor maar € 25,00. Ok, die kan echt alleen maar bellen en sms-en, maar die is ROZE....ik zeg ROZE... alleen al voor de kleur......
Dus ik ga er nog even goed over nadenken en googlen.
Als er iemand intussen een goede ervaring heeft met een behoorlijk betaalbare gsm met een redelijk goede camera dan hoor ik het graag.

Ik heb vanmiddag van alles gedaan, maar het heeft niet echt veel indruk achtergelaten....beetje boodschappen, we hebben samen koffie gedronken (heerlijk met een stukje banket erbij mjammie), wat tijdschriften gelezen, oh ja de glazenwasser kwam, hub heeft een film en een docu gekeken. Kortom de middag kabbelde zo'n beetje om.

Lekker spaghetti gegeten, met nepgehakt, groenten, rode saus en geraspte kaas, simpel maar we vinden het lekker.

Geen opmerkingen: