maandag 10 maart 2014

Missy wil graag een snoepje

Missy heeft waarschijnlijk een overgevoeligheid voor bepaalde stoffen in het eten, dus ze krijgt speciale brokjes en blikjes waar ze het heel erg goed op doet [ik klop nu af]. En ze krijgt dus niets extra te eten, buiten deze brokjes en blikjes.
Nu is ze helemaal gek van een bepaald soort brokjes, die ziet ze als snoepjes.
Sinds het zo goed gaat krijgt ze die dus maar heel weinig. Ik had haar in het begin een keer weer behoorlijk wat snoepjes gegeven, en prompt zat ze weer onder de grote plekken, die dan tot bloedens aan toe open gekrabd worden. Dus nu krijgt ze heeeeeel af en toe een paar snoepjes.
Kijk, hier zit Missy. Als ze snoepjes wil, gaat ze hier zitten, en kijkt ze strak naar me: vrouwtje, ik ben errug lief, nu mag ik wel een paar snoepjes!!!!
 
Tja.......
 
 

Geen opmerkingen: