woensdag 5 maart 2014

scrapmaatje en onlinescrap

Vandaag 5 maart 2014 is een online scrap op het heppiescrappyforum, waar ik het grootste deel van mee wil doen.
Het thema is keuken, koken, recepten, etc.

En laat ik nu net hevig aan het ruimen zijn op zolder: kookboeken en -bladen uitzoeken.
De boeken gaan of terug in de kast of weg, en de bladen worden doorgebladerd en daar haal ik recepten uit, die in multomappen gaan. Ik heb een megaverzameling recepten, boeken en bladen. Terwijl ik vroeger wel uitgebreid kookte, maar nu scrap ik veel liever.
Dus: alles wat te lang duurt om te maken, alles met ingewikkelde of niet lekkere ingrediĆ«nten, etc, dat gaat allemaal hup weg.
Het ruimt echt giga op, maar het is voor een verzamelaar natuurlijk wel een hele grote stap;-)

Ik heb foto's gemaakt van de kast met bladen, de kast met boeken (waar al zowaar lege planken te zien zijn!) en een stapel kookboeken die nu klaarliggen voor wie ze maar wil.

Mijn scrapmaatje belde vanochtend of ze vanmiddag kon komen. Dat is altijd gezellig natuurlijk. Helaas kan ze al ruim een jaar niet meer scrappen en/of kaarten maken.
Toen ze voor de deur stond, bleek ze een kistje met hobbygereedschap mee te hebben!
We hebben eerst beneden thee gedronken, en toen naar boven.
Eerst ruimte maken, want ik had alles natuurlijk lekker in gebruik en vol liggen.
Scrapmaatje heeft kaarten gemaakt, terwijl ik alvast aan de gang ging met de foto's en een mooi papertje zoeken.

Geen opmerkingen: