zondag 9 maart 2014

vervolg onlinecrop, het is nu echt officieel lente! en verjaardag

Toen scrapmaatje wegging, heeft ze fijn wat kookboeken meegenomen:-)
 
Inmiddels was er op het forum wat inspiratie gezet: megaleuk, de leuke sketch heb ik meteen opgeslagen voor een andere keer.
Ik ben verder gegaan met de scrap, we hebben supersnel (kant & klaar) gegeten, en weer door scrappen tot ca 20.15 uur.
Natuurlijk zijn er altijd een paar van die supersnelle types:-). Er was al een ontzettende leuke snertscrap gemaakt (hihi, scrap over snert dus;-)) en leuke kaarten.
Mijn lootje is natuurlijk nog lang niet af....
Ik ben om half 9 voor de tv gaan hangen, maar mijn ogen waren supermoe, ik was bijna blij dat ik, na de series die we volgen, naar bed kon...
 
Donderdag ben ik tussendoor bezig geweest met het lootje: titel bedenken, stempelen, etc.
 
Vrijdag 7 maart moesten we weer naar het ziekenhuis, hiervoor de laatste keer:-)
Het was heerlijk weer, we waren lekker op tijd, onderweg was het overal redelijk rustig, en toen zagen we dit:
 
 

Het is nu dus officieel: het is lente, niks geen winter, kou, sneeuw en gladheid, alleen nog maar zon, warm, en vooral veel mooie bloemen!!!

's Avonds kwamen grote vriend en zijn vrouw om zijn verjaardag te vieren. Het gebakje was superlekker, het was gezellig. de tijd ging te snel, en het werd toch ietsje te laat...

Een rustig en ietwat duffig weekend volgt...Tja, we kunnen niet meer zo goed tegen het laat naar bed gaan als 'vroeger'.

 
 

Geen opmerkingen: