dinsdag 11 maart 2008

DOM10 en verjaarskalender

Ik heb zondag lekker zitten knutselen. Eerst een verjaarskalender gemaakt voor mijn bijna jarige tante. Ik heb hem vandaag (dinsdag) gegeven, en ze vond hem gelukkig helemaal mooi. Bovendien had ze wel een nieuwe kalender nodig, dus het cadeautje kwam ook nog erg goed van pas.















Daarna heb ik een DOMkaartje gemaakt. De opdracht was: Stilte. Het is inderdaad nr 10, terwijl nr 5 t/m 9 nog niet gemaakt zijn, maar ik scrap ze niet perse op volgorde. Voor deze opdracht deze had ik een idee zonder foto in mijn hoofd zitten, en ik had wat problemen met de printerinkt, dus was het wel logisch om deze dan te gaan maken.
De tekst luidt:
Ik geniet van de STILTE
als ik op een zondagochtend op de bank lig met een boek in mijn handen, en ik kijk op en luister....en hoor....niets.....

Er is een tijd geweest, dat alles me teveel was, dat ik last had van het gevoel dat de hele wereld het op mij gemunt had. Vooral het lawaai van de buren...het harde praten....schreeuwende kinderen....luide muziek..... Die tijd is gelukkig over.....en ik geniet nu weer van de stilte......

1 opmerking:

Anoniem zei

so ik zet het ff hier neer hihihi
Het is allemaal weer hartstikkuh mooi. Je bent weer lekker creabea geweest. Ik zit vandaag tot over me oren in de crea
kletsen wel verder op msn tussendoor hihihihihihih
knuffels linnieeeeeeeee