zondag 30 maart 2008

mazzzzzzzzzzel

Gister even de stad in geweest om een batterijtje voor het horloge van hubby te laten vervangen, even wat fotopapier te halen, en langs de hobbywinkel.
Ik gebruik mat fotopapier met droogtijd 0,00 om te scrappen. Heerlijk om te gebruiken, ik print en kan meteen verder met snijden, plakken etc. (Ik juffie ongeduld? welnee, hoe kom je erbij) Doordat ik het meeste scrap in een hoes doe, valt het mat niet op, de hoes zorgt eigenlijk weer voor het glans.
Ik moest erg zoeken voor het fotopapier, zag het niet liggen, is er kennelijk uitgegaan, dus moest kiezen voor het papier wat het meest overeenkomt met wat ik gebruik. Loop met dat pak verder langs de schappen, en zie ineens een pak van 'mijn' fotopapier liggen, maar dan afgeprijst. Normaal €26,50 (200 vel), nu voor €19,00. Dat scheelt! Ernaast lag nog een pak, maar die was open, geen plastic meer eromheen. Ook voor €19,00. Ik leg het nieuwe vervangende pak weer terug, en pak de 2 aanbiedingen. En zie nog een pak liggen zonder plastic, geen afprijssticker erop. Het fotopapier gaat er kennelijk uit, dus ik pak de 3 pakken op, even bij de kassa kijken of het 3e pak ook voor €19,00 kan. Dan heb ik 600 vel, en hoef ik me voorlopig geen zorgen te maken, dat ik niet meer van dat fijne fotopapier heb.
Bij de kassa laat ik de pakken zien. Er wordt gescand, en ja hoor, zegt de cassiere, ook afgeprijsd, €9,00.........eehhh €9,00???? Oh, mag ik nog heel even naar het schap terug lopen, er lag nog een pak, voor die prijs wil ik die ook wel erbij? Ja natuurlijk, dus ik terug om het 4e pak te halen. De pakken moesten in dubbele tassen, zo zwaar werd het, ik liep behoorlijk te sjouwen, maar jeee, wat een mazzel, ik liep echt met een grijns van oor tot oor geloof ik.....
Daarna langs de hobbywinkel, en door naar huis. In de hobbywinkel hadden ze een verpakking staan, K&Company, opbergcassette met dividers en 200 vel papers. Die had ik al gezien bij mijn dinnetje, en vind ik helemaal mooi. Ik ben zo en zo helemaal gek van mooie papers (en opbergdingen ook trouwens). Ik heb al gigaveel en probeer me te beheersen, ik wil al die nieuwe lijnen wel hebben, die ik zie in de nieuwsbrieven..mjammie, zoo mooi allemaal. Maar ja, als ik alles kon kopen wat ik mooi vind..... Toen ik thuis kwam en vertelde van het pakket, zei hubby, die had je wel mee kunnen nemen dan. Weet je wat, als je die wilt hebben, moet je zo nog ff terug en hem halen, krijg je die van mij, voor je verjaardag.... Zo gezegd, zo gedaan. Zelf kopen probeer ik me te beheersen, maar als het me cadeau wordt gedaan......Hubby vond het erg mooi behang (die noemt al die mooie papers behang).....maar Katje is er helemaal blij mee......

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja wat kan ik er nog op zeggen hahahahahaha BOEM jammer hier werken die icoontjes niet.
Maar je snap wel wat ik bedoel he mazzelkontje

knuf linnieeeeeeeeeeeeeeeee