zondag 30 maart 2008

Metamorfose

Ik was aan het stoeien met een programmaatje waarbij je kapsels kunt proberen, oa. van bekende sterren. Dus even proberen hoe het haar van Pamela Anderson me staat, en dat van Demi Moore, Penelope Cruz, etc. Maar ineens is daar een mij onbekende ster, en haar haar vond ik eigenlijk niet zo heel gek staan.....best leuk.......echt leuk......

Ik heb die bewuste foto geprint en afgelopen vrijdag eindelijk de tijd gemaakt om naar de kapper te gaan. Mijn haar was intussen echt gigalang geworden, mijn pony was inmiddels geen pony meer, zo lang, kortom: echt tijd voor een opknapbeurtje. Ik had me een aantal keer laten knippen door de thuiskapster die voor hubby komt, maar ik was er niet helemaal tevreden over. Dus had ik besloten om naar mijn eigen kapper te gaan, en daar meteen mijn haar te laten kleuren, weg met al dat grijs....


Ik heb met de bewuste foto erbij advies gevraagd, en de kapper vond het helemaal super. Dus aan de slag dan maar: wassen, kleuren, knippen, etc.


Met als resultaat een behoorlijk korter, kastanjekleurig koppie..... De foto's zijn niet helemaal goed gelukt, in het echies is het haar veeeeeeel leuker, het is niet alleen korter, maar ook met mooie lagen erin, maar je hebt nu toch wel beetje een indruk hoe het geworden is.

1 opmerking:

Anoniem zei

WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWW dat is geen jas uit maar een hele garderobe, jeemig dat staat je goed zeg.Nog ff dan wil Fer weer opnieuw gaan daten metje hihihihihihihiihh.
Maar zonder dolle staat je fantastisch kanjer

knuf linnieeeeeeeeeeeeeeee