maandag 24 maart 2008

Witte Pasen

Het is voorspeld, en de Paas valt vroeg dit jaar... En toch is het een vreemde gewaarwording als het ineens gaat sneeuwen op de ochtend van 1e Paasdag. Eerst een beetje, maar later gaat het echt sneeuwen, grote vlokken die echt blijven liggen.

Ik duik naar buiten met een camera, en probeer wat foto's te maken.














Als ik de foto's ga kijken, blijkt dat ik het bewijs heb, dat sneeuwvlokken helemaal niet de vorm van ijskristallen hebben, maar een appelvorm hihi.














Mijn ouders wonen in Drente. Ik bel ze op, in de verwachting dat ze in een halve meter sneeuw zitten...zelfde als hier, maar altijd graadje erger.... Maar mijn vader ligt in de tuin...onder een stralende blauwe hemel in de zon.... Mijn moeder was net naar binnen gegaan, het is wel ijskoud. Ze verwachten daar de sneeuw op 2e Paasdag.

's Middags is de sneeuw hier ook weer weg.... Wat overblijft is wel regen en hagel, bah.

Ik wil deze foto's gaan scrappen... ik heb nog paaspapers liggen, dat vind ik wel grappig, sneeuwfoto's op papiertje met pastelkleurtjes en eieren hihi.

1 opmerking:

Anoniem zei

het is toch niet te geloven we gillen altijd om een witte kerst en dan krijgen we ineens een witte pasen hihihihihi
Ben heel benieuwd naar je lootje
knuf linnieeeeeeeee