zaterdag 7 juni 2014

goed nieuws in Rotterdam

27 mei 2014

Ik moet vandaag weer naar Rotterdam, naar Het Oogziekenhuis, voor controle.
Oom komt me ophalen en tante gaat mee voor de gezelligheid.
Helaas heeft oom een hele zere knie, en de autorit maakt het er niet beter op. Ze besluiten beneden in het restaurant op me te wachten.
Ik ga naar boven, en na even wachten, moet ik eerst weer mijn ogen laten meten. Het is er vrij druk, dus ik moet er wel even wachten, maar het meten gaat vrij snel.
Ik zie echt beter dan de vorige keer, je denkt op een gegeven moment dat je het erg graag wilt, en het dan ook ziet, maar nu blijkt dat het zicht echt verbeterd is.
Dan ga ik weer terug naar de oogarts, waar ik weer even moet wachten. Ik word gecontroleerd en alles is perfect, alles zit goed vast!
Ik ben nu al zolang stabiel dat ik niet perse naar Rotterdam terug hoef voor controle, dat mag hier ook. Goed nieuws dus vandaag voor mij!
Ik ga naar beneden en dan gaan we snel weer naar huis.

Geen opmerkingen: