vrijdag 27 juni 2014

Missy laat haar tongetje zien

26 juni 2014

We zitten lekker een detective te kijken en Missy ligt naast me op de bank. Ik trek mijn benen op de bank, en ze gaat dan liggen met haar pootjes en/of koppie op mijn voet. En natuurlijk is het dan fijn om af en toe even lekker haar nageltjes in mijn been of voet te zetten. Vooral als ik haar zachtjes aai, met mijn gedachten volledig bij de film... AUW...

Ik ben gaan verzitten, met mijn benen over elkaar, en Missy ligt gewoon naast me.
Als ik haar weer even aai, zie ik ineens dat ze haar tongetje uit haar bekkie heeft. Grappig vind ik dat, dus snel een fotootje maken.

Ze gaat lekker door met pompen, nog steeds met haar tongetje uit haar bekkie.

Dan is ineens haar tongetje weg, maar ze pompt gewoon lekker fanatiek door.

Dan draait ze zich op haar rug. Ik zie een mooie blote witte poezenbuik, en ja, daar kan ik slecht tegen, die moet ik gewoonweg aaien.

Ze draait zich nog verder op haar rug, haar oogjes gaan half dicht.

Ik realiseer me dat mijn Deens toch minder goed is dan mijn Engels, dat ik toch wel weer een beetje op de tv moet gaan letten, anders weet ik zo helemaal niet meer waar het over gaat. 
Maar ik blijf mijn kleine poezeltje wel lekker aaien, terwijl ik verder kijk...

Geen opmerkingen: