dinsdag 23 september 2014

31 aug 2014 een kaart voor het 50 jarig huwelijk

31 augustus 2014

Ik heb deze zomer een mooie grote scraptaart voor mijn ouders gemaakt. Ze zijn begin september 50 jaar getrouwd. En nu moet daar natuurlijk ook nog een hele mooie kaart voor gemaakt worden.

Ik had speciaal hiervoor een mal besteld, een weddingmal van Chrissie. Ik stans de harten uit glanskarton en borduur ze. En dan moet ik even bedenken hoe ik de kaart verder ga maken. Uiteindelijk wordt dit het eindresultaat:

Het is vrij lastig om er een goede foto van te maken, met dat glanskarton.

Ik heb de weddingmal gestanst en geborduurd. Veren en een bloemrand gestanst. En een paar bloemen gestanst, die op elkaar gestapeld worden. Alle stansen zijn van mooi glanskarton. De kaart zelf is ook glanskarton. En ik heb op de kaart een stuk paper geplakt, dat precies paste bij het borduurwerk, en de uitstraling had die ik wilde.

ik ben er zelf stiekem wel heel trots op...

Geen opmerkingen: