maandag 8 september 2014

keukenjacht

14 augustus 2014

Ik was lekker op tijd weer thuis met Dinky en de hele middag lag nog voor ons.

We zijn bezig met een nieuwe keuken. We hebben onze keuken intussen zo'n 20 jaar en er mankeert nu toch wel heel wat aan. De apparaten zijn aan vervanging toe, het doet het allemaal maar zozo: 1 pit van het gasfornuis is al jaren stuk, de oven doet het niet meer optimaal, etc. Dus er moeten nieuwe apparaten komen. Maar het aanrecht is ook behoorlijk beschadigd. Dus ook een nieuw blad nodig. Nou ja, als er al zoveel nodig is, dan kunnen we misschien wel kijken voor een nieuwe keuken... toch...? Ja, vinden we en we hebben van alles bedacht en een plattegrond gemaakt van ons plan.

Het is prachtig weer, en ik besluit om naar Bruynzeel te gaan. Dat is niet zo ver van ons, ik ga lopen. Het valt inderdaad wel mee, het is alleen wel snikheet en ik ben al zo'n loper..... pffff.
Ik struin door de hele showroom. Ik kijk eerst vooral naar de inhoud van de kastjes, wat is er nu allemaal mogelijk? En dan maak ik nog een rondje om naar de frontjes te kijken.
Helaas is het nog vakantie, en alle medewerkers zijn hevig in gesprek met andere klanten. Dus ik besluit om naar huis te gaan en later nog eens een afspraak te maken.

Ik besluit via de andere kant terug te lopen. Langs de dierenarts, hij was vergeten het paspoortje in te vullen. Als die is ingevuld loop ik naar huis. Het is iets om via de dierenarts en ik ben dan wel blij dat ik thuis ben...

Ik heb een hoop te vertellen en te laten zien, ik heb ook wat foto's gemaakt om hubby te laten zien.

De jacht wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: