dinsdag 23 september 2014

week 35 (eind aug) 2014 bestellen, bestellen en nog meer bestellen

week 35 (eind augustus) 2014

Ik heb al een tijd(je) niets besteld, en ik heb intussen een lijstje gemaakt bij Jacobi. Maar dat zijn hoofdzakelijk kaartenmaakspulletjes. Ik wil ook zo graag weer eens wat mooi spul speciaal voor scrappen. Ik ga niet naar winkels en/of beurzen, wat ik wel van plan was, dus we gaan bestellen!
Ik zoek een paar leuke dingen uit bij het Scrapbookdepot, dan nog een paar leuke dingen bij Scrobby. En voor de kaarten bestel ik leuke dingen bij Jacobi.
En dan heb ik de hele week pakjes! Hoe leuk is dat, dinsdag wordt Scrobby geleverd. En woensdag komt het pakje van het Scrapbookdepot. Wat een waanzinnig leuke dingen heb ik eigenlijk besteld, ik krijg meteen de kriebels om te gaan scrappen. Stempels, stansen en een paar grote paperkits, ik ben er zo blij mee. Donderdag komt het pakje van Jacobi, en ook dat is een leuk pakketje. prompt wil ik ook meteen aan de kaartenmaak. ik mis nog wel wat kaartenmaakspul, dus ik gooi er meteen een nieuwe bestelling achteraan bij Bruinink, die wordt dinsdag 2 september geleverd en dan ben ik helemaal compleet, en helemaal happy met al mijn nieuwe spulletjes,

Geen opmerkingen: