maandag 8 september 2014

de jacht wordt vervolgd...

15 augustus 2014

Gister hebben we besloten dat ik vandaag naar Keur ga. Op de fiets, het is iets te ver om te lopen.
Zo besloten, zo gedaan. Ik stap op de fiets en al snel ben ik bij Keur.
Ik struin wederom de hele showroom door, bekijk de inhoud van alles en de buitenkant van alles.
Ook vandaag is het nog vakantie en ook hier is iedereen bezet. En ook hier besluit ik later nog eens op afspraak terug te komen.

Ik sta vrij vroeg weer buiten en besluit even bij de Gamma binnen te lopen om daar de kranen te bekijken.
Daarna bedenk ik me dat ik dicht bij de Ikea ben en dat het nog erg vroeg is.

Dus ik ga ook nog even naar de Ikea.
Ik loop de hele winkel door. Op zoek naar keukens, maar ook kijk ik naar andere dingen.
Menn, wat is het toch een eind slenteren... Op de keukenafdeling open ik alle kastjes en bekijk ik alle frontjes, kranen, etc.
Als ik eindelijk klaar ben, ga ik snel naar mijn fiets en snel naar huis...pfff...
Weer een hoop te bepraten en te laten zien...

Geen opmerkingen: