dinsdag 15 januari 2008

DOM



neeeeeeee, ik heb niets doms gedaan (tenminste niet dat ik op dit moment weet.....)

DOM staat voor Deck Of Me. Het algemene idee is dat je wekelijks mbv een opdracht een speelkaart scrapt, aan het eind van het jaar heb je een compleet spel kaarten gescrapt met allemaal persoonlijke dingen. Op het scrapforum Scrappers Anonimous is de host Nic. Zij zet elke week een opdracht neer, en als je lid bent van het forum kun je daar je gemaakte kaartjes laten zien aan iedereen. Ik ben geen lid van het forum, maar wilde wel meedoen met de DOM-challenge.

De 1e opdracht is: waar denk je aan?

Oei, ik denk aan zoveel dingen.... Maar de voornaamste die in mijn hoofd rondspoken zijn toch wel: de poezen, het plassen, de angst van Pucky... komt dit wel goed, komt er weer rust in huis...de gezondheid van hubby, zou de spierziekte nu weer stabiel kunnen blijven voor een tijdje, we hebben zoveel voor onze kiezen gehad in zo'n korte tijd, even wat rust op dat gebied zou fijn zijn, we bleven maar achter de feiten aanhollen, iedere keer als er bv weer een aanpassing was, hadden we eigenlijk al weer de volgende nodig...mijn rijlessen, ik zou het natuurlijk erg fijn vinden om mijn examen te halen...en ik denk aan de extra hobbytijd die ik heb gekregen door het stoppen met mijn werk, de rust die ik daardoor gekregen heb...

Geen opmerkingen: