woensdag 6 augustus 2008

2 daagjes vacantie gehad

Ik heb het hele weekend door het huis lopen stuiteren. Zo blij dat ik geslaagd ben voor mijn rijbewijs, soms nog een beetje ongelovig, maar het is echt waar, yeahhhhh.
Maandag slapen we eerst iets langer en dan gaan we even naar de gemeente om mijn rijbewijs aan te vragen. Gelukkig is het doorgegeven, de pasfoto is accoord, en als het goed is, zou ik vrijdag mijn rijbewijs kunnen ophalen.
Daarna gaan we door naar het winkelcentrum. We lopen op ons dooie akkertje het hele winkelcentrum door. Even langs de hobbykraam op het plein, langs de goedkope boekenwinkel, waar ik 3 spannende boeken scoor, de blokker voor vuilniszakken, enzo.
Dit doen we niet zoveel, maar hubby kan redelijk goed lopen in het winkelcentrum, en we genieten ervan. Thuis gekomen drinken we lekker koffie met een paar soesjes.
We hebben besloten om dinsdag een autotochtje te gaan doen. We gaan eerst richting het zuiden. Een nieuwbouwwijk bekijken, die nu een paar jaar al bestaat, en langs een hobbywinkel. Daarna gaan we richting het IJsselmeer. We duiken van de grotere wegen af, en komen in kleine dorpjes terecht. Wat is dat daar toch leuk om te rijden. Af en toe zicht op het water. De mooie huizen...we vinden het hartstikke leuk. Ook dit hebben we lang niet gedaan, terwijl we dit zo leuk vonden (de benzineprijzen hebben er ook wel mee te maken gehad). We hadden nu drinken mee, en de stoel voor hubby. Volgende keer nemen we ook eten mee, miss ook koffie enzo. Op de terugweg rijden we practisch langs een hobbyzaak en hubby wil graag dat ik daar ook nog even ga kijken. We beppen even bij met het personeel en ik vind een leuk cadeautje voor mezelf: een mooie lange sizzixmal van een swirl. Thuisgekomen drinken we koffie en praten we nog even na.
We hebben allebei het gevoel dat we 2 daagjes vacantie gehad hebben, heerlijk.
Dit is zo goed geweest om te doen. Hubby heeft nu weer helemaal het gevoel dat we dit nog steeds kunnen doen, en dit gaan we ook zeker vaker doen...

Geen opmerkingen: