donderdag 28 augustus 2008

paps en mams komen langs...dag parelstruik

Maandagochtend krijg ik een belletje van mijn ouders. Ze willen graag langskomen om te mijn rijbewijs te vieren met een etentje. Toevallig komt hubby deze maandag weer vroeg thuis, dus dat komt goed uit. Ze komen lekker op tijd, en we drinken eerst lekker koffie met wat lekkers erbij...mjammieeee. Ik zet pap aan het werk. Hij maakt even op zolder een stopcontact, zodat de stekker van de wasmachine daarin kan, en niet direct aan de trekschakelaar hoeft.

Dan komt hubby thuis. Hij vertelt dat hij de parelstruik heeft gekortwiekt en dat de stam zo dik is, die moet met wortels en al uitgegraven worden. Dus pap laat zich dat geen 2e keer zeggen, en duikt meteen de tuin in. En daar haalt hij de laatste restanten van mijn geliefde parelstruik uit de grond. Snik. Maar goed, hij deed het toch goed voor een 2jarige plant....hij heeft zo'n 14 jaar gebloeid, elk jaar weer een prachtige bloemenpracht... Ik ruim samen met paps meteen al het afval op, klein maken en in vuilniszakken. En we vegen meteen al de bladerzooi langs de schutting weg, en meteen in vuilniszakken. Dat ruimt lekker op, en het is toch ff leuker om dat met zijn 2en te doen, dan in me uppie.

Dan bestellen we het eten: ik ben helemaal dol op shoarma calzone, een dubbelgeslagen pizza boordevol shoarmavlees, knoflooksaus, etc. Mjammieeeeeeee.

's-Avonds gaan paps en mams al op tijd weg, het was erg vroeg die ochtend, en de volgende dag gaat bij ons natuurlijk de wekker alweer zo vroeg, sjucht...

Maar ik kijk wel terug op een supergezellige middag en avond!!!

Geen opmerkingen: