vrijdag 29 augustus 2008

de handybar helpt!!

Vanochtend hebben we heerlijk iets langer geslapen en we konden rustig aan wakker worden onder het genot van een kopje koffie.

Hubby was redelijk goed uitgerust en we zijn naar de auto gegaan om de handybar te proberen aan de passagierskant van de auto.
De handybar was deze week met de post gekomen, en we hadden hem al geprobeerd bij de bestuurdersstoel. Helaas heeft de steun aan die kant geen toegevoegde waarde.
Maar nu hebben we hem geprobeerd aan de passagierskant. Ik kon tijdens mijn 1e rit hubby niet uit de auto krijgen van de passagiersstoel, en dat was een supervelende ervaring. Daar sta je dan, niemand in de buurt, en dan ...
Maar nu kon hij er met hulp van de handybar zelf uitkomen. Ik heb helemaal niet geholpen. Ik ben er superblij mee. Nu kan ik rijden, en kan hubby gewoon naast me zitten, zonder dat we bezorgd hoeven te zijn hoe hem uit de auto te krijgen. Als hij toch net niet genoeg kracht heeft om zelf uit de auto te komen, dan kan ik hem een kontje geven, en dan moet het lukken.
Het voelt zo goed om te weten dat je dan geen hulp van anderen nodig hebt, en het gewoon met zijn 2 en kan redden. Dat je dus overal heen kan rijden, en ook als er verder helemaal geen mensen in de buurt zijn, gewoon uit kan stappen.

Geen opmerkingen: